غریـــــــــــــــــــــــــــــــــب اشــــــــــــــــنا

 

 

 
سلام دوستان دیروز مامانم چشمش اذیت شد رسوندمش تا بیمارستان داشتم دنبال اقای دکتر میگشتم که متاسفانه با صحنه ای غیر منتظره مواجه شدم دقیقا روبروم اعلامیه ی یکی از بچه های فیس که تو رادیولوزی کار میکرد  رو مشاهده کردم اول فکر کردم خوب من اشتباه دیدم ولی اسم و فامیلیش و عکسش کاملا مطابقت داشت 

 

صحنه برای بنده انقدر غذاب اور بود که باور کنید تا نیم ساعت تو شوک بودم

ایشاالله که روحش شاد و یادش گرامی باشه و خدا به خانوادش صبر بده

كسي كه نشسته است هميشه خسته نيست...
شايد جايي براي رفتن نداشته باشد..!
دوست عزیزمون محمد اسمائیل(هاتف) مهران

 

دوستان خواهش میکنم برای شادی روحش یه فاتحه بفرستید 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 6 اسفند 1391برچسب:,ساعت 11:55 توسط sh pishrOo| |


Power By: LoxBlog.Com

head>