غریـــــــــــــــــــــــــــــــــب اشــــــــــــــــنا

گفتم میری؟ گفت اره 

گفتم منم بیام؟ گفت جایی که من میرم جای 2 نفره نه 3 نفر!

گفتم بری برمیگردی؟ ... فقط خندید .... اشک توی چشمام حلقه زده بود

سرمو پایین انداختم دستشو زیر چونم گذاشت سرمو بالا اورد گفت میری؟ 

گفتم اره گفت منم بیام؟ گفتم جایی که من میرم جای 1 نفره نه 2 نفر!

گفت بری برمیگردی؟ گفتم جایی که من میرم راه برگشتی نداره

من رفتم اونم رفت ولی اون مدتهاست که برگشته و با اشکهاش خاک مزارمو شست و شو میده دیدی اخر من را لمس

کردی؟ ولی حیف که سنگ قبر من احساس ندارد!!! 

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 23 دی 1391برچسب:,ساعت 16:2 توسط sh pishrOo| |


Power By: LoxBlog.Com

head>